گام به گام با مهندسان ناظر

از ثبت نام ارجاع کار تا امضای پایانکار برای مهندسان ناظر

گام به گام با مهندسان ناظر

از ثبت نام ارجاع کار تا امضای پایانکار برای مهندسان ناظر

دفتر فنی ……………..

 بدینوسیله اینجانب ……………………..فرزند ……………….شماره شناسنامه ………………متولد…………..

ساکن…………… تلفن ………………. مالک ملکی واقع در شهر خیابان ………………..بوده که قصد دارم در ملک خود زیر نظر مهندس …………………….

( ناظر عالیه ) وبا مجوز شهرداری اقدام به ساخت و ساز نمایم لذا درقبال مهندس ناظر خود متهعد می شوم موارد ذیل را رعایت نمایم ومسئولیت هر گونه قصور و سهل انگاری بعهده اینجانب میباشد:

1-فردی با تجربه و تحصیلکرده در زمینه کارهای ساختمانی بعنوان مهندس ناظر مقیم کارگاه ساختمانی به مهندس ناظر عالیه معرفی نمایم.

2-افراد شاغل در کارگاه ساختمانی را بیمه نمایم.

3-وقوع هر گونه حادثه از کار را در اسرع وقت وقبل از آنکه علایم و آثار مرتبط با آن از بین رفته باشد به اداره کار و امور اجتماعی محل اطلاع دهم.

4-کارگاه را مجهز به وسایل اطفای حریق نظیر سطلهای آب و ماسه و کپسولهای آتش نشانی می نمایم.

5-ابزار و وسایل ایمنی و حفاظت فردی نظیر تورهای حفاظتی ،کفش و پوتین،چکمه،ماسک،دستکش لاستیکی عایق،کلاه ایمنی،نقاب وعینک، کمربند ایمنی ولباس ایمنی جهت افراد شاغل در کارگاه تهیه می نمایم.

6-در صورت احتمال وقوع خطر جانی کار را متوقف کرده وکارگران را از محل احتمال وقوع حادثه دور می نمایم.

7-وسایل تجهیزات و مصالح ساختمانی را درمحلی قرار میدهم که حوادثی برای عابرین و وسایل نقلیه بوجود نیاورند و در شب با علایم درخشان وچراغهای قرمز آنها را مشخص می نمایم .

8- هنگامی که دراثر عملیات ساختمانی خطری متوجه رفت وآمد عابرین یا اتومبیلها باشد با گماردن یک یاچند نفر باپرچم اعلام خطرو با نصب چراغهای چشمک زن باعلایم درخشان درفاصله مناسب ازمحوطه خطر،عابرین وسرنشین اتومبیلها رامطلع می نمایم .

9- کارگاه را بنحوی محصور می نمایم که خطری برای عابرین ایجاد نشود .

10- مانع از جوشکاری در هنگام بارندگی و در مکان مرطوب می شوم .

11- بطورکلی عملیات ساختمانی خود را بوسیله افراد دارای مهارت فنی ووسایل وتجهیزات مدرن و استاندارد که به تایید کتبی مهندس ناظر برسد انجام می دهم .

12- در صورتیکه قبل از ساخت اقدام به فروش ملک خود نمایم و چنانچه مالک جدید اصول و مقررات ساختمانی مورد تعهد اینجانب را رعایت ننماید پاسخگو خواهم بود.

13-در گود برداریهای زیر زمین موارد تنگ بستن پشت دیوارها ی همسایه را انجام دهم.

14-هرگاه بر اثر عدم رعایت مقررات حفاظتـی و بهداشتی کار ، ضوابط فنـی و همچنین عدم رعایت فصـول نه گانه آئیـن نامه حفاظتـی کارگاههای ساختمانی مصوبه 9/6/81 وزیر محترم کار و امور اجتماعی در کارگاه حادثه ای رخ دهد برابر باماده 3فصل دوم آئین نامه حفاظتی مذکور و برابر با ماده 12-1-5 مبحث دوازدهم مقررات ملی ایران و همچنین مواد 85 ،91 و95 قانون کار جمهوری اسلامی اینجانب از نظر کیفری و حقوقی و نیز مجازات های مندرج در قانون فوق مسئول خواهم بود .

 

 نام ونام خانوادگی مالک:

 امضاء و اثر انگشت

 تاریخ

  • محمدرضا عزیزآبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی